Kurt Cobain születésnapja

Kurt Cobain születésnapja

Kurt Donald Cobain ma 42 éves lenne.

A Nirvana együttes szövegírója, gitárosa, énekese és lelke 1994. április 5-én távozott tőlünk, búcsúlevelében a következőket írja:

"Túl hosszú ideje nem érzem már a zene hallgatásának vagy készítésének izgalmát. Bűnösnek érzem magam emiatt – túl a szavakon. Például amikor a színpadon vagyunk, a fények kialszanak és elkezdődik a tömeg mániákus örvénylése, ez nem hat már úgy rám, ahogy Freddie Mercury-ra hatott, aki szeretni tűnt és elmerülni a tömeg szeretetében és csodálatában, amit én abszolút csodálok és irigylek."

(...)

"Túlságosan is szeszélyes, hangulatember vagyok. Nincs már nyugalmam többé és úgy emlékszem jobb kiégni, mint elbújni.

Béke, szeretet, együttérzés.

Kurt Cobain"

Tavaly októberben a Rolling Stone magazin hasábjain közöltek pár korábban nem látott személyes hangulatú fényképet Kurt-ról (Cobain Unseen címmel könyv is jelent meg életéről), melyekről nem egy rocklegenda, hanem egy törékeny gyerek néz vissza ránk. Ne felejtsük el, hogy az volt.

Boldog születésnapot, Kurt!

 


 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr64953792

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: B-oldal » Lovasi Bandi a hegyről 2009.06.20. 08:11:55

[...]Hídverő: régen is jó volt, ma legalább olyan jó! Kurt Cobain születésnapja |[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teddypicker 2009.02.20. 12:56:45

felejthetetlen emlékeket hagyott itt nekünk. gyerekkorom egyik meghatározó zenekara volt....kár érte

Kata93 2009.02.20. 14:46:26

A kedvenc együttesem a NIRVANA és nem tudom mi lenne velem ha nem ismerném az együttest,mert minden hangulathoz van hozzá illő zenéjük.
Kurt Donald Cobain 1967-Forever

magyar-magyar szótár 2009.02.20. 18:30:26

Lyánykoromban nagyon útáltam őket, aszontam, hogy hülye kis tinipicsáknak való slágercucc -amíg a Bleach című lemezüket meg nem kerítettem valahonnan. Kismamadepresszió ellen a legjobb gyóccerom volt. Főztem, mosogattam, -egy reklámkazettára felvettem valamelyik limonádét a Nevermind-ról és azt zsinórban 24-szer, a baba aludt rá, mint a tej.. Ha a garázsban szereltem, akkor ment a Bleach.

magyar-magyar szótár 2009.02.20. 18:32:26

A www.tomkiss.hu -n elég jó linkek vannak. Tomkiss is jó volt, még az aTom -korszakban (Irodalom Visszavág -eredeti verzió)

KopaszMercis 2009.02.20. 18:39:50

Sosem szerettem a Nirvanat
Es sosem tiszteltem ugy zenekart amit nem szerettem mint a Nirvanat

Nyugodj bekeben oreg!

RaszP. 2009.02.20. 18:40:49

nemis, ma nekem van szülinapom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.02.20. 18:51:02

A videóválasztásért csillagos ötös jár, igen, ez az a szám, ami maga a Nirvána, a többi akár ne is lett volna. Na jól van, túlzok, a Teen spirit se szar.

whoishe 2009.02.20. 19:14:09

Én tegnap voltam 44 és ezt kaptam ajándékba:

www.rocktv.hu

mert végre elindult a magyar RockTV kísérleti adása.

Gyertek és nézzétek!

Pomme 2009.02.20. 19:58:35

Hu, a Nirvana, legnagyobb kedvencem volt gimiben, és azóta is nagyon nagyra tartom. Minden lemezük jó, nem is tudnék kiemelni egyet sem közülük... nagy kár, hogy ilyen hamar vége lett, tutti maradt még nafta a csávóban, amit már sose hallgathatunk meg...

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2009.02.22. 11:51:17

Vhogy mindig úgy voltam vele, h ha drogos őrülteket akarok hallgatni kiabálni és gitárt verni, arra a Birthday Party annyira sokkal jobb, ráadásul az ő szomszédjukban nem volt minden lakásban három ugyanolyan zenekar akkoriban. Semmi bajom a Nirvana sikerével v emblematikus státuszával v akármivel. Azzal van, h sztem szar. De ezen nem veszünk össze, szegény szerencsétlen Kurt meg nyugodjék békében.

(De az ugye megvan, h igazából Dave Grohl ölte meg? www.clusterone.hu/mindig-viccelunk-kategoria/785-dave-grohl-olte-meg-kurt-cobain-t)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.02.22. 12:46:09

@Lamorak: :) Néztem a Clusterone-t (a cím ismerős valahonnan khm khm), bejön!!!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.02.22. 16:10:33

@Lamorak:

csatlakozom a főnökhöz, fasza oldal!

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása