1 éves a B-oldal

1 éves a B-oldal

Igen, 1 évesek lettünk. Nem tudom, hogy nagy dolog-e, mondjuk, én annak érzem. Mikor elkezdtük, kb. azt hittem, hogy olyan lesz, mint kiskorunkban a legózás, addig érdekel, míg fel nem építem a várat, majd miután felépítettem és a nagyszoba közepén állt, már nem játszottam vele. Már nem volt érdekes és elpakolni sem akartam, szüleim legnagyobb örömére.

A B-oldal pedig valahol még mindig érdekes, sőt, készülünk ám újabb meglepetésekkel! Ma visszanéztem az első cikkeinket, hehe, vicces, hogy mik ihlettek minket az első hetekben. Azóta írtunk majd 500 cikket és szerencsére még mindig van témánk! Ettől függetlenül még mindig nem gondoljuk, hogy csak úgy jó, ahogy mi gondoljuk, ezért várjuk leveleiteket, amennyiben bármiféle visszajelzést adnátok!

Este irány Gödör és a Hangfoglalás, tortát nem viszünk, a sört ott vesszük meg, a poénokat benn találjuk ki!

Még egyszer nagyon köszönjük minden olvasónak és vendégszerzőnek:

nosferato | overdrive | rálf atya
B-oldal

B-oldallal a Förd körül | B-oldal póló

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr951408454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fejlődő Szervezet 2009.10.03. 13:52:29

Na hát akkor fületek érjen bokáig!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.10.03. 15:45:04

Ó, szóval ti egy hónappal idősebbek vagytok nálunk, tiszteletem!

Nyomassátok még szépen tovább, és én is készülök majd egy meglepi-anyaggal számotokra (sőt, többel is), de ez még mind szervezés alatt van.

Herzlichen Glückwunsch!

alvering 2009.10.03. 15:53:31

HÁt ha 1 évesek vagytok, akkor egy olyan 50 év még kitelik tőletek...
Hajrá! Meg Boldogat!

mama ottmarad 2009.10.07. 22:00:58

Boldog szülinapot B-oldalka .. hukk! Bizonyára az ünnepi pezsi okozta két bekezdésen belül a három "érdekes"-t és a két "gondoljuk"-ot .. hukk! :))
Dicsérendő szerénységre vall, hogy nem született hosszú, ünnepélyes, évfordulós vezércukk.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása