Youtube sztár

Youtube sztár

Brian May blogjában - két csillagászattal kapcsolatos bejegyzés között - találtam egy linket egy lányról, aki a Queen You are my best friend című dalát énekli a szobájában, ukulelén kísérve magát.

Ő Julia Nunes, amerikai kiscsaj, aki klasszikus példája a "szobagitárosoknak", akiket valahogy szájára kap az Internet, majd videójuk - tartalmazzon bármit is - hihetetlen nézettséget produkál. A kiscsaj mosolyt csalt az arcomra viccesen összevágott videójával, gondoltam bemutatom nektek is. Néztem a többit dalát, majd rátaláltam a honlapjára is. Kiderült, hogy Julia 19 éves, amerikai kamasz, saját dalokat is szerez. Az ukulele a védjegye és már 2 albuma is megjelent.

A neten először a sajátos stílusú, bohókás YouTube videóival jelentkezett, melyeken híres dalokat ad elő a szobájában (egyiken háttérben még a wc ajtó is nyitva maradt, upsz). A dalok között vannak saját szerzemények is, sőt az "Into the sunshine" című dala 1,6 millió feletti nézettséget produkált a YouTube-on. Talán a legmelegebb, hogy már vannak szobagitárosok, akik az ő dalait éneklik a szobában, mindezt felvéve és felrakva a netre.

Brian May és a B-oldal ajánlásával. Pár pillanat mosolyért érdemes. Julia Nunes.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr32970676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.03.01. 15:44:31

Kevesebb az olyan YouTube videó, amin azért lehet folyamatosan vigyorogni, mert a rajta szereplő ember tehetséges. Ez mégis ez, óriási a kiscsaj, és teljesen lazán küldi, mintha csak játszana, éppen ezért dühítő valahol, hogy még így félvállról véve is rohadt jó, amit csinál. Képzeld, ha odafigyelne. És nemcsak énekelni tud, még a hangja is jó, és a zenei ízlése is viszonylag tág. Kellemes kultúrnép szülei lehetnek.

bedoboember 2009.03.01. 19:00:54

Én nem vagyok oda érte, valahogy sok nekem, de ez az Eleanor Rigby előadása nagyon tetszik:

www.youtube.com/watch?v=eN-hceYF0-A

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2009.03.02. 11:48:05

Őt én is szoktam nézni. Nagyon vicces kiscsaj és egész tehetséges!

kedvenced 2009.03.02. 23:36:03

Ez a blog igazán nagyon jó. Minden este megtalálom benne azt a valamit, ami a déli hírlevélben már fölcsigáz. Kösz.

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2009.03.03. 16:11:30

Nekem a 'Survivor'-e tetszik, az egyetlen Destiny's Child szám, amit szeretek.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.03.03. 16:58:02

Én sokkal többre értékelem az ilyen "zenészeket" mint a "jól nézel ki, mindegy milyen a hangod ugrabugrálsz egy kicsit aztán befuttatunk sztárokat"!

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása