Ma 80 éves Bud Spencer

Ma 80 éves Bud Spencer

2009.10.31. | Horváth Oszkár

Mindig furcsállottam a Bud Spencer és Terence Hill filmek készítési időpontjait, talán még soha semmivel nem lőttem annyira mellé, mint először azokkal, vagy a forgatás időpontjában aktuális életkorukkal. Kivéve talán a történelem röpdolgozatokat. Carlo Pedersoli ma 80 éves, és szép, hogy megérte ezt a kort. Társa az éterben, a hang, akit hozzá párosítottunk, Bujtor István nemrég halt meg, és annak ellenére, hogy én nem kevesebbet, mint a nevemet köszönhetem neki, jelentősebbnek gondolom ezt a szórakoztató szerepet, mint bármilyen komolyabbat.

Én nem sértődnék meg, ha teljes pályaművem felsorolása helyett mindenki csak arra emlékezne, amivel a legtöbbek életét megváltoztattam. Miután nincs tudomásom semmi ilyenről saját esetemben, nem gondolom, hogy probléma, ha másokat ezért szeretek. Sok mindenhez kicsi voltam a 80-as években, de a mirelit pizzához, a virslihez és a Bud Spencer - Terence Hill filmekhez nem. Azt tudom, én akkor hány éves voltam, azt nem, hogy ők... ezért arra gondoltam, összegyűjtök néhány "alap" filmet Bud Spencertől, és a készítés éve mellé a filmben élt életkorának kilistázásával ünneplem, hogy 80 éves.

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, Bud bácsi!

Elment Csöpi bácsi | Bud Spencer és Terence Hill Fan Klub interjú

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr141489444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DArchAngel 2009.10.31. 22:41:10

Ebből is látszik, hogy az élet XXXX felett kezdődik :)

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.11.01. 01:30:17

Isten éltesse! Igen a filmezés előtt olimpiai válogatott vízilabdás és úszó volt. Első szerepe a Quo Vadisban volt, egy katonát játszott. :) aztán jött a pocak és a pofonosztás. Én is az ő filmjein nőttem fel, mai napig szívesen megnézem. És kísértetiesen hasonlít apámra. :)

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.11.01. 02:21:36

Ha már az Aladdint megemlitetted, a Szuperzsarut is meg kellene, az is jó volt szerintem. Nekem mindig előttem van a Nincs 2,4 nélkül utolsó képsorai,amikor beülnek az autóba és elindulnak,miközben a kamera meg követi őket emelkedve...az nekem amolyan lezárást,búcsút jelent...és utána már nem is csináltak olyan jó filmeket. :(

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.11.01. 11:18:40

@Kaland-Játék-Kockázat: A Szuperzsaruban csak Terence Hill játszik. A Szuperhekusokban vannak mindketten, az az indiános. Bár a Szuperzsaruban is van indián "Miszter Csumapálákká! Miszter Csumápálákká!" :) Amúgy kb. az az utolsó igazán klasszikus. A Bunyó Karácsonyigban nekem fel sem tűnt, hogy 65 éves, pedig aztán tényleg tunyacowboyosdi van. Eleve ezeket a borzasztó TV-sorozatokon kívül nem gondoltam, hogy készült még valami 1990 után. De kurva nagy kudarc lesz, ha ezt, a Star Warst és a Tom & Jerryt nem tudom "ráerőszakolni" a gyerekemre.

Der Beste 2009.11.01. 11:26:23

Remek poszt!
Gratulálok.

andzsin 2009.11.01. 13:19:38

ejnye nosferato, ejnye....egy zenei blog hogyan hagyhat ki egy olyan ziccert, ha már Bud Spencer és filmek, akkor említsük meg az Angelis testvéreket (Oliver Onions), akik a nagyszerű filmzenéket elkövették.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.11.01. 13:48:46

@andzsin: Igen, e téma még kimaradt, de interjú már volt a magyar BS TH fan clubbal, az is tanulságos :)))

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.11.01. 14:50:45

Báccpencer annyira alap, hogy minden modoros rajongójáról csak jót tudok írni. Kösz, Nosz.

rettentó 2009.11.02. 08:24:05

"A Szuperhekusokban vannak mindketten, az az indiános."

Az talán inkább a Bűnvadászok (szintén rendőrös) :-) A Szuperhekusok sokáig az utolsó közös filmjük volt, és szerintem valami miatt elég erőltetett, humortalan tákolmány. Szemben a Bűnvadászokkal, aminek a forgatókönyve nagyon rendben van.

bbking 2009.11.02. 14:10:29

Mi ez hagymásbab?
Nem, krumplishal.
- monda a második mondatot 47 évesen. A legnagyobb két mondat a filmekben ever.

Bellamy 2009.11.05. 10:32:26

"Te mondd hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb"

Isten éltesse!

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása